Pages

Facebook Badge

Monday, September 22, 2008

Danau Kota

Hampeh tul gi danau kota ari sabtu malam minggu nih coz ramai tul orang memang tak boleh bernafas lah benci betul. Cadang konon nak beli barang but end up tak jadi sebab ramai, dah lah tu janji ngan neta nak jumpa kat danau laks tu...sian neta memalam drive terpaksa menempuhi jem segala budus danau kota nih ramai orang sebab nak raya kot.Uishh masa jenjalan menempuhi arus orang yang tak henti heti duk top up aku nampak gaks barang barang best yang rasa nak sambar beli kan tapi because ramai sangat tak jadi sebab malas nk tolak tolak....sementara menunggu neta datang aku pun tawaf ler danau even ramai pun ..aku pelik lah mak bapak yang bawak stroller masuk danau ni and also bawa baby kul 2-3 pagi nih kan sesak kat sana sian nya baby you all tu..klu aku ada baby memang aku tak bawak lagi pun mana elok bawak budak gi tempat camni ngan panas ngan orang ramai sesak ishh rimas lemas lahhh x paham betul parents camni. Hmmmm so sebab rimas lemas kat dalam tu hubby pun decide jom kita minum kat boraque caffe je lah...so aku pun mengiakan aje sebab x sanggup dah lelama kat situ mau pengsan tak pasal pasal beraya kat spital huhuhuhuhuhuhu. So kami berdua pun beransur ke boraque sambil tunggu neta...ishh hampeh punya call neta and adie x dapat sebab coverage maxis hampeh apsal tah ramai org sangat kot...so cam nak mati aku duk dail bukan aku je hubby pun sama kami rasa cam customer service laks....so kami pun order minum and makan sebab kepenatan....pastu neta and adie pun sampai selepas kami call kat seratus kali ....huhhhuhuhuhuhuh kami lepak sana lama adie bawak kawan dia pijie and bob..bob ni best sebab dia cakap aku umur 21 huhuhu you rock lah BOB ..caya lahhh.....hahahahahaha

No comments: