Pages

Facebook Badge

Saturday, March 5, 2011

Alhamdullillah... :) at last "Qouture Bymelazman menjadi kenyataan

Alhamdullillah akhirnya aku buat juga bizz online yang aku impikan selama ini. Baru nak menapak so banyak nak kena belajar lagik.Aku skang ni baru letak product aku kat FB and kalau sesapa berminat boleh lah browse to (qouturebymelazman) http://www.facebook.com/profile.php?id=100002120980770.
Disebabkan masih baru dalam industri ni so aku baru upload 3 album je. Alhamdulillah semua berjalan lancar. Masa aku balik kampung "Penang" aku sempat lah promote product aku kat kawan sekolah aku and diaorg mmg banyak bagi sokongan .Im so glad that after all this years diaorg masih lagik kawan aku..thanks my friend, you know who you are :)
Thanks to my family member yang banyak bagi support kat aku ...and also dioarg lah pembeli terbesar aku...heheheh and also thanks to my sis Melor sbb sanggup jadi model percuma untuk "Qouturebymelazman".
So jangan malu-malu ye..jemput singgah :)

No comments: