Pages

Facebook Badge

Sunday, June 22, 2008

My wedding

hehehe control ayu habis

bergambar with budak UIA(wan's buddies)
Walaweiii betapa cun nya pasangan mempelai ni
Kak juwin kecoh je takut kami tak cukup makan
Bergambar with Mak,Bapak and Ma
Heheheh ciuman suami tersayang

bergambar with my beloved dad
Majlis akad nikah dia Masjid Negeri Pulau Pinang
Upacara menyarung cincin sesi batalkan air sembahyang
Bergambar bersama keluarga ku(part of it)
Makan selepas majlis akad nikah


heheheh sure korang pening kan tengok blog aku ni sbb terbalik-balik citer, ok lahh aku ni kan budak baru blajar bab nk blogging nih...heheh so maafkan lah sekiranya memeningkan kepala korang..too bad (ayat daren) si daren ni colleague ku.






Ok lahh camni let me tell you the story about my wedding kan..eventhough dah setahun berlalu..time flies : ) Alhamdullillah its been a year now aku kahwin dengan Azuan anak pak Aziz.A very nice and loving husband : ) sure kembang hidung laki aku heheheheh.






Well we know each other dah 3 years plus then baru tunang on 23/12/2006.aku tunang kat rumah abang aku kat shah alam best habis semua org penang turun ke shah alam ramai datang majlis tunang aku...rasa rasa cam more then 150pax kot.ok lah nanti aku letak gambar tunang aku ok.tu bab citer tunang aku post lain ok tak..heheheeh






Ok ni nak citer bab kahwin..aku kenal hubby aku ni masa aku kerja kat Ciao restaurant kawan yang kenalkan pun cewahhh aku ni kan pemalu...heehehheh comel nya.Hubby masa tu belajar kat UIA (universiti islam antarabangsa).Lama gak kami kenal kan baru kami kahwin..ye lah kan mestilah kenal hati dan budi masing masing kan..nak kahwin ni bukan nak main main.....heheheh.






Aku nikah at Masjid Negeri Pulau Pinang and majlis at Kulim kedah (new house).So memang penat lah nasib baik idea my dad bagus giler, so nikah on saturday morning and majlis next day sunday.So tak lerr family wan datang dari jauh penat sangat...ehehheh.






Well Alhamdullillah semua berjalan dengan lancarnya.Tak sempat pun nk honey mooney pun sampai sekarang pun belum gi real honey moon lagik sbb asik busy je memanjang.






Well yet im so happy menjalani kehidupan sebagai seorang wifey.Memang lain sungguh dari masa bujang dulu.Dulu semua keputusan muktamad di tangan ku but now things change keputusan muktamad hendaklah berbincang dulu.Aku suka keputusan muktamad camni baru challenging skit...hehehe ok lahh penat dah menaip so nk letak gambar pulak













No comments: