Pages

Facebook Badge

Sunday, June 22, 2008

Picnic at Ulu Yam



21/06/2008


Amazing picnic to ulu yam..best giler air sejuk and nice environment..we have so much fun.By we i meant wan,neta adie and of coz me lah kan.aku masak mihun neta buat sandwic mmg best habis x sangka it turn out to be nice outing.but pelik tau nk masuk ulu yam kan kena bayar RM1 sorang cam pelik kan cam masuk tandas lak nk kena bayar, sekarang nk gi picnic pun kena bayar..maybe tuk bersih kan kawasan tu kot.kami sampai ulu yam dalam kul 12 x salah aku mmg bersih lah kan air nya sungguh sejuk ..heheh neta takut sejuk..wakakakaakk aku simbah je air kat muka dia hehehehe jahat kan tapi we have so much fun mmg best lama x buat benda camni...seingat aku dah 4 tahun dah x gi picnic ni.... : )ada gambar aku sertakan sekali sure korang pas tengok gambar ni rasa nk gi picnic gaks sbb best giler...tapi gambar ni neta seksi skit so x leh nk letak gambar neta..heheheheheh neta ko jangan marah aku lak ye x letak gambar ko... : )

1 comment:

Anonymous said...

mel..yes we really had so much fun even after the ulu yam also we went for kasik makan ikan..yes,im too sexy to publish here..