Pages

Facebook Badge

Sunday, August 3, 2008

Tired

wooowww its been so long i havent been writing anything in my blog this due to the new job and also moving house.Ok we start with move house. 1)PINDAH Penatnya cakap pasal pindah ni even dah 1 week berlalu...but still masih rasa letih lagikkk....aku pindah on the 26th July ..bangun pepagi kul 8 prepare segala.Lori datang around 12 lepas tu si neta and mala pun sampai..nasib baik ada mala and neta kalau tak sure x muat barang aku nak bawak gi umah baru.So kami semua bertolak sekali ke setapak 3 kereta and satu lori 2 tan..heheheh banyak nya barang aku sampai almari baju aku kena dismantle.selesai segala angkut barang kami gi makan nasi campur kat restoran area taman melati.So lepas makan mala and neta pun balik.Neta tolong hantar kan aku ngan wan ke putra gombak sbb kami nak amik mpotor kat ampang.Penatnya sampai ke harini tau.Kotak dah banyak dah kosong sebab aku ngan wan asik mengemas je kerjanya.Hari ni aku kemas bilik komputer wan cam nk pengsan rasanya tapi berbaloi sbb nampak makin kemas..heheheheh
Bibik Mala ans Bibik Neta sedang menolongku mengangkat barang dari kereta diaorang
Part of barang-barang ni baru 20% je tau
My Casa
2)WORK HMmmmm kerja banyak nak mampussssssss baru masuk tapi buat kerja cam dah kerja lama dahhh adoii sungguh memenatkan selagi aku leh tahan ku tahan kang tak larat penpandai lah hahahahahahahahaha.Skang aku x der masa dag nk chat segala

No comments: