Pages

Facebook Badge

Thursday, July 17, 2008

18/07/2008

Sedih betulnya harini biler kenang balik dah masuk 3 bulan dah aku kehilangan anak aku aisyah..... : ( .............. dari semalam aku rasa pelik rupa rupanya biler tengok tarikh dah genap 3 bulan rupanya dan patutnya aku dah cuti dah sekarang sbb nak sambut anak.Ya Allah bagi lah kekuatan pada hamba mu ini.Semoga Roh Anak aku Aisyah dicucuri rahmat. Dua hari lepas org yang buat batu nisan dah call tanya nak pasang dah ke sebab dah masuk 90 hari ....gigil kaki masa dia cakap benda tu rasa cam tak bermaya je rasa cam mimpi.Aku kalau ingat balik yang aku masuk hospital sampai 2 minggu turun darah tak berhenti aku rasa ketar kaki pastu ngilu sangat...ishhh tak tahu camner nak cakap...... : ( Ya Allah Bagilah kekuatan pada hamba mu ini.Amin.

No comments: