Pages

Facebook Badge

Tuesday, July 22, 2008

New Job part 2



Ok ni part 2 bout my new job, so arini dah masuk pun hari kedua, arini aku dah mula buat kerja dah.. masuk kan database tuk event yang lepas....next coming event baru aku involve ...banyak tau event mati aku..hehehe but sure fun ..at least something lahh kan..aku pelik masa memula kerja tu sbb aku x der log in log out phone...Arini aku makan sorang kat sooka sentral makan nasi campur kat akak nogori sembilan..aku makan nasik ngan 3 jenis sayur..nasi ku cikit je konon diet nasik ngan lauk lah kan hahahahahahaah : )

Aku busy skit dr td pagi duk belajar je ngan sifu aku..arghh banyak gak nak belajar tau , tapi ni semua lumrah hidup kan ..kalau nak berjaya kenalah tempuhinya...hahaha apa aku merepek nih sorry otak aku weing skit sbb banyak tengok tv arini lepas kerja....hahahahah


My name card *mind the scribble on my name card sbb ader no hp ku


No comments: