Pages

Facebook Badge

Tuesday, July 22, 2008

my 1st day at new office

21 hb Julai hari pertama ku di kompeni baru...aku giler tu last day kat kompeni lama ari jumaat pahtu rest on weekend pastu dah start keje baru x sempat nk rest rest..hehehehSo nak citer skit keje aku buat kat kompeni baru masa pesday..heheh aku masuk kul8.30 lepak minum kopi kat training area yang sungguh hebat sekali kerana disediakan vending machine percuma tuk staff siapa ada airr pree nagn cekelat preee sapa x mau kan...heheheh so aku lepak dulu ngan HR manager pahtu ada orientasi sampai kul 10.30.After orientasi aku lepak jap kat tempat aku baca email segala then aku gi makan ngan Hr manager,boss aku,buddy aku ngan kenkawan keje yg lain....kompeni belanja sapa tak mau weii makan pree kat kenny rogers heheheh best kan,,heheh neta ngan mala jangan jeles ke..oh ya tidak dilupa hamim yang suka sangat jeles kat aku....kuang kuang kuang

Orientation Kit part of it heheh lain semua tinggal kat opis

Lepas ni sure aku busy nak mampus sbb aku dengar event mmg banyak kat kompeni ni ,tapi aku suka buat benda camni aku hepi giler.Ingat next week nak gi gym kat sinar gym kat sooka sentral sbb company provide gym access tuk staff giler best kan mmg best lahh company baru ku ini muahahahahah.

No comments: