Pages

Facebook Badge

Tuesday, July 1, 2008

Perjumpaan kengkawan kat Restoran Nelayan Titiwangsa

Dinner at Restoran Nelayan Titiwangsa on 28/06/2008 at 8:00 pm


Hari sabtu lepas 28/06/2007 kami(mel,wan,neta,adie,hamim,idrul,mala,asmat and anak) buat perjumpaan kat restoran nelayan titiwangsa.Saje je nak makan makan sebab lama kami tak buat macam ni.Best jugak makan beramai-ramai nih kecoh segala.Hehehehe perjumpaan sepatut nya kul 7.30-8.00 tapi aku sampai kul 8 sharp tuh neta first time sampai awal tuh pastu asyik call aku je, eleh eksyen sebab dia sampai awal lah tu.


Neta kena sampai awal sebab dia ketua majlis yang arrange makan-makan ni cam event coordinator lah katakan.Lepas neta sampai hamim sampai pahtu aku disusuli mala,idrul and last sekalik baru Asmat sebab dia nak kelolakan anak dia si Afnan tu.Hubby asmat tak datang sebab hantar adik dia belajar kat Kelantan.Kamil bf Mala pun sama balik kampung, kalau tak sure lagik meriah.Tapi kan table kami dapat tuk 6 orang je 'apa lah event coordinator ni tak coordinate betul-betul (mati aku kena marah ngan neta kang : ).So kami terpaksa lah makan berhimpit skit masing masing bukan nya slim-slim pun so kena lah bukak tangan skit-skit je tak leh lebih lebih heheheheh.

Hari tu memang banyak betul event kat sana sebab ada 2 big event satu annual dinner and satu lagik wedding.So paham paham je lah bas tak hingat berbijik-bijik ...nak parking pun susah, aku kena parking jauh giler nak menapak lak tu..dah ler pakai heels nak melawa kununnya.



Inilah jamuan kami steamboat kami kat restoran nelayan



Biler dah ramai ni apalagi pakat dok gosip je lah nak nak kan kami ni satu opis melainkan wan and adie lah, tapi diaorg ni dah tau dah serba sikit pasal opis kami and also about semua gosip kami cerita diaorg paham coz aku selalu citer kat wan pasal hal hal berkenaan opis and also neta selalu ngadu kat adie segala.So kecoh lah kami semua makan pun kami kecoh family pakcik sebelah asyik pandang je nak je cakap "apa pandang-pandang ada hutang ke" heheheehehe tapi tak salah pun pakcik tu pandang kami bising sangat pun.



So apa lagi banyak cerita almaklum lah Asmat pun dah resign dah and join new company so apalagi banyak lah pertanyaan kat dia.Aku pun tunggu masa je nak chow gaks heheheheh.



So kami pun makan ngan jaya nya lah.Heheheh adie jadi mangsa untuk top up lauk..kami cakap amik lauk mahal amik udang and ketam tau sebab cam fish ball segala mana berbaloi kan..heheheeh kami ni pelahap habis..Idrul macam control handsome je makan memula tapi lepas je introduction makan dia pun belasah tak hingat...Hamim yo yo aje konon nak diet walhal dia lunch pun makan steamboat kat Yuen Steamboat Sunway ngan budak EPGRD.Pelahap punya Hamim.Hehehe cam biasa aku ni memamng tak terror makan buffet nih tapi aku dah cuba sedaya upaya aku tuk baloi kan duit aku bayar.Wan ngan Adie tak henti mengunyah dari sampai hingga lah kami balik asik makan je keje diaorang.Neta tak makan banyak lak aritu aku pelik gak nak kata dia diet dia tak diet.Si Mala ngan Asmat pun tak makan banyak rugi wooo duit...heheheheheh.





Aku ngan Asmat sebelah tu Wan ngan adie (OTAI MAKAN)



Kami habis dinner dalam kul 10.20 and then memasing dah cam ular sawa dah habis makan sure lah kan sure nak carik bantal masing masing kan.So masing masing pun mintak diri nak balik.Kami semua bersurai pukul 10.30pm.


Wan ajak adie ngan neta gi Danau kota, so pas semua orang dah gerak aku pun gerak lah ke danau kota.Sampai danau kota pukul 11.00pm tak salah,hehehe aku sempat bershopping tau aku beli handbag cun habis and murah nak mampus...neta beli jaket jeans lawa tu and murah.Wan beli lighter , sian adie dia tak dapat beli apa pun sighhhhhh.Pastu kami penat lepak minum kat maple jap, aku dah mula menguap dah mengantuk so aku ajak wan balik.So kami pun angkat kaki pukul 2.00am.Penat betul haritu penuh schedule aku....hehehehe but it really worth it.




























































































No comments: